Odstąpienie od umowy, wymiana, reklamacja towaru

Zwrot

W okresie dziesięciu dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania. Dostarczony musi być w stanie nienaruszonym, czyli takim, w jakim został dostarczony do Klienta.

Przesyłkę proszę odesłać na adres:
PHU Jacek Zawada
ul. Kaliska 30
99-100 Łęczyca

Pudełko proszę zapakować w papier i dopiero wtedy skleić taśmą.
Do paczki proszę włożyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Procedura zwrotu lub wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji
wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem zlecimy przelew na podane konto.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu towaru

Wymiana

Zakupiony towar można wymienić na inny model lub rozmiar w okresie dziesięciu dni od dostarczenia przesyłki, po wcześniejszej konsultacji z nami drogą mailową.
Pudełko proszę zapakować w papier i dopiero wtedy skleić taśmą.
Do paczki proszę włożyć wydrukowany i wypełniony formularz wymiany oraz dowód zakupu.
Wybrany Koszt przesyłki nowego towaru należy wpłacić na podany numer konta:

PHU Jacek Zawada
ul. Kaliska 30
99 – 100 Łęczyca
KONTO BANKOWE: PKOBP 62 1020 3440 0000 7402 0153 9758

Przesyłkę proszę odesłać na adres:
PHU Jacek Zawada
ul. Kaliska 30
99-100 Łęczyca

Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji
wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Pobierz formularz wymiany towaru.

Reklamacja


Przedmioty do reklamacji prosimy odsyłać na adres firmy po uprzednim kontakcie z nami drogą mailową. Do paczki proszę włożyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu.
Wady fizyczne (uszkodzenia) powinny być zgłaszane bezzwłocznie.

Przesyłkę proszę odesłać na adres:
PHU Jacek Zawada
ul. Kaliska 30
99-100 Łęczyca

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni zgodnie USTAWĄ z dnia 27 czerwca2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego – DZ.U nr 141 , poz 1176 z późniejszymi zmianami.

Reklamowany towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe zwracamy wszelkie poniesione przez Klienta koszty zakupu. Na życzenie Kupującego możliwa jest także wymiana na inny towar oferowany przez sklep LubieButy.pl.

Sposób opakowania i przewozu reklamowanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą).

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia
  • uszkodzenia mechaniczne
  • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, które należy zgłosić
  • niezwłocznie po jej otrzymaniu
  • wygoda obuwia
  • elementy ozdobne np. paski, klamry, guziki, gumki
  • odbarwienia wnętrza butów pod wpływem potu lub na skutek przemoczenia

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamowany towar prosimy odsyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Pobierz formularz reklamacji towaru.